Fizz Liga 2025/2026

fizz liga 1. forduló

ZTE Aréna

fizz liga 2. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 3. forduló

Kazincbarcika

fizz liga 4. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 5. forduló

Pancho Aréna

fizz liga 6. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 7. forduló

Várkerti Stadion

fizz liga 8. forduló

Diósgyőr

fizz liga 9. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 10. forduló

PAKSI FC STADION

fizz liga 11. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 12. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 13. forduló

Új Hidegkúti Nándor Stadion

fizz liga 14. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 15. forduló

Városi Stadion

fizz liga 16. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 17. forduló

Groupama Aréna

fizz liga 18. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 19. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 20. forduló

ETO Park

fizz liga 21. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 22. forduló

Szusza Ferenc stadion

fizz liga 23. forduló

ZTE Aréna

fizz liga 24. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 25. forduló

Kazincbarcika

fizz liga 26. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 27. forduló

Pancho Aréna

fizz liga 28. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 29. forduló

Várkerti Stadion

fizz liga 30. forduló

Diósgyőr

fizz liga 31. forduló

Nagyerdei Stadion

fizz liga 32. forduló

PAKSI FC STADION

fizz liga 33. forduló

Nagyerdei Stadion

Csak egy Loki van: íme az egységes DVSC brand

Szabó Péter, a DVSC Futball Zrt. igazgatótanácsának elnöke a tájékoztató kezdetén elmondta, hogy az egységes és újra sikeres DVSC kialakítása egy hosszú folyamat. A kiesés által okozott sokkból sikerült talpra állni azzal, hogy azonnal visszajutott a csapat az NB I-be. Szabó Péter kijelentette, ezzel párhuzamosan elkezdték a szervezeti átalakításokat ahhoz, hogy egy modern, hatékony működésű klub épüljön. Eddig többek között egységesült a labdarúgás és a kézilabda back office részlege, most pedig egy következő lépcsőfokhoz értünk, egy egységes brand kialakításához.

Ábrók Zsolt ügyvezető elmondta, hogy az egységes DVSC kialakítása elindult, a szervezeti és strukturális kialakítás mellett azonban van egy nagyon fontos terület, ami kiemelt jelentőségű és ami olyan szakértelmet igényel melyet, szerettek volna profi szakemberekre bízni.

Ez a terület pedig nem más, mint az egységes DVSC brand és brandhez kapcsolódó jelképek, hívószavak, megjelenési formák kialakítása.

A cél az volt, hogy a DVSC hagyományait és identitását, múltját figyelembe véve, arra építve készüljön el az egységes DVSC brandje. – Nagyon fontos, hogy folyamatosan megújuljunk és lépést tudjunk tartani a kor kihívásaival, valamint egy olyan versenyképes brandet és klubot építsünk, mely komoly piaci szereplőként és komoly professzionális klubként tud megjelenni mind a sportszakmai, mind a gazdasági piacon – szögezte le Ábrók Zsolt.

Nagyon fontos cél volt még az is, levonva az elmúlt évek tapasztalatait, hogy Debrecen jelenjen meg a brandben, egyértelműsítve azt, amit esetlegesen külföldön a DVSC négy betűje nem tudott megmutatni. A klub szeretné a jövőt illetően egyértelműen pozicionálni a DVSC-t.

Ezen elvek és elképzelések mentén kérték fel a NAGOO marketingcéget, hogy készítsenek, illetve segítsenek kialakítani a múltra és hagyományokra építkezve egy olyan megújult egységes DVSC brandet, ami megfelel a fent említett céloknak. Hosszú hónapok munkája és egyeztetések egész sora után elkészült az anyag. Az ügyvezető jelezte, úgy gondolja, hogy az anyag maximálisan megfelel elvárásainknak és büszkén mutatjuk be szurkolóinknak, hogyan képzeljük el az egységes DVSC brandjét.

A Nagoo képviseletében Kádár Gergely prezentálta az új brandet. A bemutatott címer, egy folyamat részeként a Labdarugó és a Kézilabda Akadémia kötelékében mutatkozik be. Vagyis a két akadémia brandjének egységesítése ezzel elkezdődött.

A két felnőttcsapat esetében marad a labdarúgásban a háromszög, míg a kézilabdában a kör alakú címer.

Az is elhangzott, hogy a DVSC egy MÉDIAVÁLLALKOZÁS és tartalomszolgáltató is, mely a legnagyobb közösséget szolgálja ki ami a vidéki Magyarországot illeti. Ez egy hatalmas lehetőség és felelősség is. Jövőben a bemutatott jelképekkel nagyon sok helyen és formában találkozhatnak majd szurkolóink.

Ilyen kiemelt szimbólum a szárnyaskerék, mellyel önálló LOKI brandként szeretnénk bemutatkozni, mint az látható lesz merchandaising termékeken is, ilyen önálló jelkép még a stadion motívum, a Loki szárnyaskerék 1902 és a DVSC szárnyaskerék 1902.

A sajtótájékoztatóval egy időben elindultak egységes social media felületeink (az akadémiák egységes felületei, Facebook, Instagram), az EZ Debrecen kézilabda akadémia műsor közös akadémiai műsor lesz (foci és kézi egyben), míg a Csak a Loki felnőtt foci és kézilabda magazin lesz, már az új jelképekkel indul júliustól. Szintén egységes dvsc.hu levelezési címek alakulnak ki és a teljes menedzsment egységesen a stadionba költözik.

Ez az egységes DVSC médiaportfóliója, mely egy folyamat eredményeképpen tehát teljesen megújul, építkezve és középpontban tradícióinkkal, identitásunkkal és értékeinkkel, valamint kötődésünkkel Debrecen és az egységes DVSC iránt.